tirsdag den 15. marts 2011

Brændende Kærlighed.

En lang arbejdsdag er slut og jeg ringer hjem for lige at hører hvem af os der skal lave mad. 
Kæresten tager telefonen og spørger til min dag, men stemmen er lidt modløs, trætheden ikke til at tage fejl af og omsorgsbehovet til at tage og føle på selv på 40 kilometers afstand.
Og så er der kun en ting at gøre: find på omsorgsmad og det i en fart.
Heldigvis har min elskede en god og sund appetit og en stor glæde ved mad, så man kommer altid langt med noget rart.
Og derfor fik vi Brændende Kærlighed idag. Det har en meget høj tilfredshedfaktor.
Jeg laver den selvfølgelig helt klassisk med god kartoffelmos (og det er lige tiden nu, hvor vintererens sidste kartofler har så højt et stivelsesindhold), smør, masser af løg og rigtigt salt, røget flæsk. Når det handler om dén ret er bacon bandlyst!!
Nu sidder vi stille og slår mave, jeg med min blog og Kæresten med et katalog fra en skibshandel. Alle er glade og kærligheden brænder i den stille stue...

2 kommentarer:

wildskud sagde ...

Jeg har savnet dine skriblerier og hvad er bedre at "vågne op til" end udbredelsen af budskabet om, at bacon er lyst i band til den ægte røgede flæsks fuldt fortjente fordel?
Se dét er brændende kærlighed.

Anne Caroline Skov sagde ...

Tak du...