mandag den 21. februar 2011

Så Gik Der Tid Med Det...

Ak og ve! Der er gået over et år siden jeg sidst fik blogget!

Men det er der mange og gode grunde til.

Vi tage dem i vilkårlig rækkefølge:
  1. En mand. En god én af slagsen. Og så siger han oven i købet at han er min. Helt min. Kun min... Åhr, hvor er han sød!
  2. Stress... Ja... endte med at være sygemeldt i over et år... Er tilbage på banen nu!
  3. Kaffebaren. Min broder og jeg har åbnet en kaffebar i Køge! Og det tager en hel masse tid. Det er sjovt, travlt og DEJLIGT.
  4. Sygdom. Min Mor blev syg og ja, hun døde... Cancer er noget skidt!
Men nu har jeg taget endnu en af mit livs uendeligt mange principbeslutninger:
Jeg vil blogge noget mere.
At der så ikke er nogen som helst tvivl om at det vil komme til at handle om langt mere end mad, er en anden sag.

Det er sandsynligt at følgende emner vil dukke op:
  • sejlbåde
  • sejlads
  • blomster
  • rygestop
  • digte
  • blandede tanker
  • vejrmeldinger
  • fædre, kærester, brødre og mænd af alle varianter
  • ditto kvinder...
  • gode og mindre gode bøger
  • og selvfølgelig mad....
Jeg håber at du vil læse med...

Ingen kommentarer: